fb

Projekty zaakceptowane, konstrukcje gotowe, czas na próbne odszycia. Do magazynu spływają zamówione materiały i dodatki, pracy jest co niemiara, bo czas goni :). Powstająca kolekcja to klasyka, wzbogacona o najnowsze światowe trendy, to szyk, wykwintność, wygoda i perfekcyjne wykonanie.

Większość sytuacji spornych, czy „trudnych”, wynika raczej z nieprzygotowania sprzedawców i osób rozmawiających z klientem, niż ze złej woli klienta. Oczywiście zdarzają się klienci, którzy naprawdę są powodem trudnych i nieprzyjemnych zdarzeń, jednak są to sytuacje wyjątkowe. Reklamacje, zwroty, zastrzeżenia, skargi- jak postępować w takich sytuacjach? Tego dotyczyło dzisiejsze szkolenie „trudny klient, czy trudna sytuacja?”

Mianem „merchandisingu” określa się najczęściej spójny system działań, które podejmuje przedsiębiorstwo handlowe, w zakresie planowania i kształtowania usługi handlowej pod względem treści, formy, miejsca, ilości, czasu, jakości i ceny. Merchandising ma zatem za zadanie wspieranie sprzedaży produktu, a profesjonalny sprzedawca jest również stylistą, który poprzez odpowiednie wyeksponowanie produktu potrafi postawić go w centrum zainteresowania klienta a także doradzi i dobierze strój do każdej sylwetki.

Podczas szkolenia „Profesjonalny office manager”, uczestniczki dowiedziały się jak skutecznie zarządzać pracą biura i sekretariatu, co to jest etykieta biznesowa i dress code, w jaki sposób organizować pracę pracowników i swoją.

Od profesjonalnego sprzedawcy oczekuje się m.in.: nienagannej prezencji, wiedzy o produkcie, doskonałej komunikacji, znajomości podstaw psychologii oraz osobowości charakteryzującej się wysoką motywacją osiągnięć. Profesjonalny sprzedawca potrafi szczerze doradzić klientowi przy zakupie, oraz dobrać ubiór do sylwetki. Między innymi te zagadnienia poruszałam podczas dzisiejszego szkolenia.